Cem Adrian

     Bugün size müziğiyle beni büyüleyen, adeta şiir gibi şarkı sözleri yazan ve şarkılarının dizelerinde kaybolmamı sağlayan bir müzisyeni yani Cem Adrian'ı anlatacağım. Cem Adrian denilince ilk akla gelenlerden biriside yoğun bir melankoli olabilir ancak aşk gibi duygular gerek pop şarkılarında da gerek rock şarkılarında da işlenen bir konu yalnızca duyguların ifade ediliş biçimi ve tarzı daha farklı ve daha özel. Ayrıca şarkılarının hiçbir şekilde radyolarda çalınmasını istemiyor, televizyonlarda müzik kanallarında yayınlanmasını istemiyor hatta tüm albümlerini müzik marketlerden toplatıp sadece kendi internet sitesi üzerinden satışını gerçekleştiriyor. Müziğe aşık bir kişinin müzik sektörünün bukadar dışında durmasına rağmen yüz binlerce kişiden oluşan bir kitlesinin olması ve tüm konserlerinin ful çekmesi gerçekten muhteşem bir şey.
       Ses tellerinin normal bir insanınkinden tam 3 kat daha uzun olması ve Fazıl Say'ında dediğine göre 7 oktavlık (7 oktav ne kadar abartı bir rakam olsa bile konserlerinde sesinin en az 4 5 oktavını kullandığını kendimde gördüm.) bir sesinin olması Cem Adrian'ı benzersiz yapan ufak ayrıntılardan bir tanesi ;) Neyse lafı daha fazla uzatmadan en sevdiğim şarkılarına geçmek istiyorum :)



Cem Adrian - Sana Sarılınca

Her Yanım Yarım Yarım Kalbim Yine Darmadağın...





Cem Adrian - Nereye Gidiyorsun

Çocuk
Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği
Ve her gözyaşının altında bir dua, kimsenin duymadığı
Çevir gökyüzüne başını, bakma arkana!
Daha sert basa basa, daha güçlü!
Anlat bu kara şehrin yollarına ak adımlarınla
Gitmek yenilmek değildir kazanmakta
Gitmek, gitmektir işte
Hepsi bu





Cem Adrian - Beni Affet Bu Gece 

Bir yara bu, hiç kapanmaz;
Kalbimde hep kanar, yanar içimde...

Beni Affet Bu Gece





Cem Adrian - Bana Ne Yaptın

Sadece sessizce durdum ve öylece izledim bir meleğin ellerindeki kaderimin sökülüşünü.





Cem Adrian - Yine Özledim

Özledim evet yine özledim...
Sen giderken ben hep yağmurları dinledim...

Özledim evet evet yine özledim...
Benden büyük bir aşkı nerelere gizledim...

Özledim evet evet yine özledim...
Ben üşürken uzakta hep seni düşledim...

Özledim evet yine özledim...
Koskocaman acıları nerelere gizledim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gauss Teoremi

1089 Sayısının Gizemi

Schrödinger ‘in Kedisi